Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Proppmätt .

Av electronicrockdoll - 21 januari 2010 17:41

Hade studiedag idag så kunde vart hemma, men jag, Sara och Johanna passade på att jobba med projektet. Gör en hälsobok så drog hem till Sara och testade lite grejer och fotade.   

 Hade ätit frukost innan jag åkte dit, sen åt vi flingor, frukt och smoothie när vi

 testade olika saker, sen åkte vi till skolan till lunch för att äta mat. Där hade dom

wok med nudlar, och riktig god sallad for once! Sen hade dom efterrätt,

kladdkaka med grädde, (hm, fjäskmat? lärarna hade kurs och de som höll kursen åt ju också..)

 

 Hur som helst, man kan säga att jag var rätt rejällt mätt efter hela den karusellen.

Plötsligt fick jag uppdraget att köra iväg en som skulle hämta kartonger till sitt projektarbete nere på Ica. Så det blev in i rektorns bil och åka iväg. Kan ju säga att jag är glad att jag inte kvaddade hans bil i alla fall. Förstöra rektorns stora fina bil känns inte som någon höjdare faktiskt xP

Nu blir de nog in till stan och lägenheten snart, måste försöka städa lite, ska ha födelsedagsfest imorgon!

 
 
pillret

pillret

21 januari 2010 18:45

MEN det hade varit jävla klockrent om du hade kvaddat den åt honom. Han hade nog blivit riktigt glad.
Btw, funderar starkt på ditt råd om skärmen på studenten"

http://pillret.blogg.se

 
Sara J

Sara J

21 januari 2010 19:11

"JAG FÖRNEKAR MIG SJÄLV OCH MINA KÄNSLOR FÖR ATT ÖVERLEVA,I'M PATETICH, I KNOW!!!! ._. xD"
Beskrivning av mej ju!... *suck*

http://www.negative.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av electronicrockdoll - 27 januari 2010 21:26

Som sagt fyller jag år idag. Har ätit tacos med mamma och pappa, gott gott! Får presenter till hegen när jag har kalas med släkten ^^   Annars har det inte hänt speciellt mycket kul idag, var alldeles för trött i skolan. Fett opepp på idrott k...

Av electronicrockdoll - 25 januari 2010 20:48

Ibland förstår jag mig bara inte på en del människor. Det här handlar inget om att resonera eller att någon betyder mer än någon annan osv. Det handlar om vad man gör. Man gör bara inte vissa saker. Och är man så inni helvete dum och gör det så får...

Av electronicrockdoll - 24 januari 2010 20:23

Jeffree Star . Jag är bara kär i hans stil och hans bilder.                  Och hans låtar är bra också. D a m n  h o t  d u d e   ...

Av electronicrockdoll - 24 januari 2010 16:41

Sitter och tittar på något program på 5:an om tonårsmammor i England. En av dom är bara 17 år och är gravid för andra gången. P-PILLER NÅGON? tror jag ska dra till England som voloentär som informatör om preventivmedel efter studenten. Dom stackarn...

Av electronicrockdoll - 24 januari 2010 12:45

                        

Ovido - Quiz & Flashcards