Alla inlägg den 17 januari 2010

Av electronicrockdoll - 17 januari 2010 21:40

Det är så sjukt orättvist. Man ändrar på sig, man ger upp, man känner att det är som det borde varit så länge, nu funkar det, men det kvittar. Man är ledsen, ångrar sig, har samvete och skuld känslor till 100, men det kvittar.

Det går inte att säga förlåt till någon som inte lyssnar.

 

Jag är rädd att falla tillbaka för att du inte lyssnar. Väx upp. Det är inget kul längre.


Emo
Av electronicrockdoll - 17 januari 2010 18:18

Mitt motto brukar alltid vara att man aldrig ska plugga på helgerna, ska man plugga så i så flal på söndagen. Men jag har varit i skolan varje dag den här veckan, i fredags satt jag kvar ett tag efter skolan och puggade lite, igår blev det massa engelska och idag försökte jag mig på ännu mer engelskan även om det inte direkt gick framåt.

Och ja, det gav resultat. Gick ner till Konsum för att köpa mjölk, höll på att gå ifrån utan mjölken. Kom in och började baka, glömde att värma vätskan vilket man ju måste göra annars jäster de ju inte. Så i halvpanik så kom jag på lösningen att stoppa in hela stora bunken i micron tills det blev fingervarmt.  Men det funkade alldeles utmärkt faktiskt.

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards