Alla inlägg den 12 januari 2010

Av electronicrockdoll - 12 januari 2010 20:43

Jag, vinter, mörker och kyla är helt enkelt inte vänner.

Komma upp på morgonen är verkligen jobbigt. Sängen är varm, det är mörkt ute och kallt överallt. Går alltid upp försent, men lyckas klara det ändå, I'm fast! Jag hatar kyla, jag är så inni helvete frusen av mig. Fryser hela tiden på vintern i stort sett, hösten med. Mitt rum är äckligt kallt, har ett stort fönster som skulle kunna va hälften så stort enligt mig, och sen en balkongdörr som drar in kall luft. Sen kommer vi till vinterkläderna. Vinterkläder + mig = NEJ. Dom är fula, jobbiga, och tar fem år att ta på sig allt. Nej.

Finns inte mycket att göra på vintern heller, man sitter mest inne och drygar för det är kallt.

Helt enkelt, vad jag vill få fram, jag älskar sommaren och tycker det kan skynda på mot våren nu!

 

Hur som helst idag i skolan hade vi föreläsning om HIV och aids, det var intressant, även om det ger en celibat-tankar, haha .

Sen gav jag mig på att jobba med projektet, men när photoshop inte ville göra vad jag ville gav jag upp.


nej, nu blir det nog sängen och tv, xoxo

Av electronicrockdoll - 12 januari 2010 17:24

Tänkte jag skulle ge mig på det där med bloggandet igen nu när det känns som jag tagit tag i mitt liv lite. Förra gången så var det mesta fel och känns inte speciellt kul att sitta och skriva, och abslout inte att läsa, om bara massa bekymmer osv.


Så nu gör jag ett nytt försök och se hur det går. Så läs och kommentera på :3

Just nu sitter jag hos mammi och pappi, försökt plugga lite engelska. Går framåt måste jag säga, hur förbannat jäääävla tåråkigt det än må va.

 

Ska fixa till lite med bloggen nu, sen dra in till stan igen, så ha de bra så länge. xoxo


Ovido - Quiz & Flashcards