Alla inlägg den 20 januari 2010

Av electronicrockdoll - 20 januari 2010 17:51

Lyd mitt råd, välj aldrig engelska B (på distans), på induviduella valet. Måste vara ett av de dummaste valen jag gjort i mitt liv. Speicellt eftersom jag skippade natur B nu och kanske inte kommer in på universitetet, så YAY-MOTHERFUCKER-KEY!

Hur som helst, har pluggat nu i två timmar ungefär, men , men men , meeeeeeeen. Erika är nästan klar!

Ska bara skriva en fin avslutning, sen kolla igenom grammatiken så är uppsatsen klar.

 

Återstår bara en uppgift till, och en muntlig redovisning...

 

*happy jump up and down*  or not.

 

Åter till tvångspluggandet, ciao!

Av electronicrockdoll - 20 januari 2010 15:12

Hann itne blogga något igår

eftersom Johanna hängde med mig hem.  

Fikade såklart när vi kom hem som dom fik-tokiga människorna vi är.
Såg tre filmer, bara Tim Burton filmer; Corpse bride, Nightmare before christmas och Edward Scissorhand.

Är sådär småkär i Tim burton filmer, och Johnny Depp är en av mina favortskådespelare så, längtar tills Alice i underlandet kommer på bio!


Hann fota lite också, och var flum och filosofiska om allt möjligt som vanligt. Mycket socker och film, nice dag :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards