Alla inlägg den 13 januari 2010

Av electronicrockdoll - 13 januari 2010 20:28

Står och diskar. Plötsligt bestämmer sig en plastbunke att hoppa ner från sin plats på diskberget och gör så att en tallrik åker ner rakt i golvet.

För h#85l#?!, det är nog sjuttioelfte gången en tallrik, mugg eller glas går i sönder under den tiden jag bott i lägenheten. Har aldrig haft sönder så mycket i hela mitt liv som under dessa ett och halvt året.

Ironiskt nog, när jag letar efter sopkvasten, ser jag den stå mittemot diskbänken; halvtfull med en trasig mugg. Då har syrran haft sönder en mugg tidigare idag.

Det vilar nog seriöst någon förbannelse över den här lägenheten. Har haft sönder ett handtag på ett fönster också, den där duschgrejen man sätter slangen i, en låda, två plattor som man ska använda för att komma in i huset och så var det något med ugnen också har jag för mig, fast det tror jag är fixat.

Haha, min lägenhet är något speciellt.

 

xoxo

Av electronicrockdoll - 13 januari 2010 16:57

Någon ringer mig. Första gången var för kanske två veckor sen, lät ungefär

Jag - "hallå?" Andra sidan luren -  ingenting.

 Jag - " ehhhh..hallå?" Andra sidan luren *ljud som låter som ett tv-spel*.

 Jag lägger på.

Andra gången var idag, vilket jag inte svarade eftersom det var det där konstiga utlandsnummret igen, som verkar vara Litauen när jag sökt runt lite på internet.

Det mest konstiga är fan deras val av tider att ringa på. Första gången ringer de på en lördagskväll klockan nio, och nu idag vid halv 12 på dagen, you say what Litauten? Vad i helvete vill ni egentligen? xD

xoxo

Av electronicrockdoll - 13 januari 2010 10:08

 I like my new dreads, miiih :*

har saknat att ha dreads, fördelarna med att ha dreads är att nu slipper jag tvätta håret, jag tycker det är förbannat tråkigt att duscha, och så behöver jag inte gå upp extra tidigt på morgonen för att göra iordning håret. Dock blir det lite tråkigt att inte få göra iordning håret ibland faktiskt, så det är en nackdel. Inte kunna göra olika frisyrer osv.

Men I feel good in them!

 

plus till dreads

 

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards