Alla inlägg den 27 januari 2010

Av electronicrockdoll - 27 januari 2010 21:26

Som sagt fyller jag år idag.

Har ätit tacos med mamma och pappa, gott gott! Får presenter till hegen när jag har kalas med släkten ^^

 

Annars har det inte hänt speciellt mycket kul idag, var alldeles för trött i skolan. Fett opepp på idrott kan jag ju säga, men jag överlevde! Vägde mig också, har tydligen gått ner 6 kg på typ ett år. Och jag ser det inte, men alla andra gör det. Jaja, jag har världens krav på allting så ja. Vet inte om det var bra eller dåligt att jag fick veta vad jag väger, är redan lite halvt fixerad över min kropp för tillfället. Huvudsaken är i alla fall; jag slutar inte äta och såna där grejer, blir inte helt träningsbesatt m.m Jag tänker bara börja röra mer på mig, för det mår jag bra av.

 

Nog pratat om det. Har flyttat hem till mammi och pappi igen också. funkade bara inte. Så nu bor jag ute i ingenstans igen, woho...typ!

 

Nu blir det nog sängen snart, är as trött , ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards