Direktlänk till inlägg 23 januari 2010

Födelsedagsparty!

Av electronicrockdoll - 23 januari 2010 21:54

Drog födelsedagsfest för mig igår eftersom jag fyller år på onsdag.

Var riktigt nice kväll måste jag säga. Min hiss har tydligen något emot Jocke, förra gången jag hade fest så blev det överbelastning ( vi var 6 pers och hissen tar max 6 pers) så Jocke gick ut och fick gå upp. Igår var vi 4 pers som skulle åka hissen, och då börjar dörren krångla. Så Jocke går ut och ställer sig på utsidan och försöker lista ut vad som hänt med dörren. Då stänger den sig och åker upp, hahah, stackars Jocke!

Robert blandade sin dricka i en till bringare med massa frukt och grejer, lite överengagemang tyckte jag, men han såg nöjd ut när han stod och skar upp sin kiwi, apelsin osv.

Fick en del presenter också, tack alla! Dock försvann en av robert, jocke och toshens presenter, vet inte var den tog vägen :(

David och Pjär sjöng även paz-låten för mig, (internt skämt). Körde nog dricka sprit och hålla käften 3 ggr eller något, men den är bara bäst på fest när det gäller allsång. Hade vi lite arena-moment, och "kassmusikmanlyssnadepåilågstadie-moment" också.

 

Lägger nog in lite bilder imorgon eller något också, har inte fått alla bilderna än.

 
 
Kia

Kia

23 januari 2010 22:03

Grattis i förskott! :)

http://kiiika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av electronicrockdoll - 27 januari 2010 21:26

Som sagt fyller jag år idag. Har ätit tacos med mamma och pappa, gott gott! Får presenter till hegen när jag har kalas med släkten ^^   Annars har det inte hänt speciellt mycket kul idag, var alldeles för trött i skolan. Fett opepp på idrott k...

Av electronicrockdoll - 25 januari 2010 20:48

Ibland förstår jag mig bara inte på en del människor. Det här handlar inget om att resonera eller att någon betyder mer än någon annan osv. Det handlar om vad man gör. Man gör bara inte vissa saker. Och är man så inni helvete dum och gör det så får...

Av electronicrockdoll - 24 januari 2010 20:23

Jeffree Star . Jag är bara kär i hans stil och hans bilder.                  Och hans låtar är bra också. D a m n  h o t  d u d e   ...

Av electronicrockdoll - 24 januari 2010 16:41

Sitter och tittar på något program på 5:an om tonårsmammor i England. En av dom är bara 17 år och är gravid för andra gången. P-PILLER NÅGON? tror jag ska dra till England som voloentär som informatör om preventivmedel efter studenten. Dom stackarn...

Av electronicrockdoll - 24 januari 2010 12:45

                        

Ovido - Quiz & Flashcards