Alla inlägg den 14 januari 2010

Av electronicrockdoll - 14 januari 2010 19:44

  


Jag har ju aldrig varit något stort fan av Hello Kitty,
och kommer troligen aldrig bli,
fast börjar väl vänja mig vid den där lilla saken nu och stör mig inte så himla mycket som i början.

Är ju helt enkelt inte min stil, allt är ju rosa till att börja med.

Hur som helst, hittade jag ett gulligt halsband på tradera som jag köpte,

hello kitty i svart och som en djävul.

It's my hello fitty!
Vad tycks?

Av electronicrockdoll - 14 januari 2010 08:08

Sitter här med en stor mugg o'boy - mums

Ska snart dra mig iväg till skolan - mindre mums. But I guess, skolan är okej trots allt, det är ju snart slut. Så det är bara att njuta på de sista här.

 

Hade cp dröm inatt, inget roligt eller så, så kommer inte skriva de här. Men dagen startade inte bra helt enkelt efter att vakna upp efter den. Får dra till skolan och försöka göra de bästa av dagen där, Johanna brukar kunna få en på riktigt bra humör med sitt knark-liknande humör.

Ovido - Quiz & Flashcards